Hvad søger du hjælp til?

    Ny kunde

  • Du kan vælge at flytte dit nuværende nummer til Flexii, når du opretter dig. Det koster ikke noget at vælge nummerflytning, og det sker helt automatisk. Vi sørger for opsigelsen hos din nuværende udbyder, det skal du ikke.

    Vi skal bruge dit nuværende simkortnummer til at flytte nummeret. Du kan finde dit simkortnummer her.


    Hvornår flytter et nummer?

    Du kan vælge at flytte nummeret med det samme, eller efter din opsigelses- og bindingsperiode hos din nuværende udbyder.

    Vi flytter som standard dit nummer efter din opsigelsesperiode. Den periode er som oftest 30 dage, med mindre du er i binding.

    Hvis du vælger at flytte dit nummer med det samme, er der tale om en straksflytning. Bemærk at du her godt kan blive restopkrævet af den udbyder du har. Det tager normalt 5 dage at gennemføre en straksflytning. På den måde, er du sikker på at kunne modtage dit simkort inden dit nummer flytter.

  • For at flytte dit nummer til Flexii, skal vi bruge dit simkortnummer. Der er flere måder at finde det på.


    1. Simkortnummeret kan du se på det eksisterende simkort.

    2. I de fleste mobilers indstillinger kan du også finde simkortnummeret.


    iPhone:

    • Indstillinger

    • Generelt

    • Om

    • Under ”ICCID” ser du dit simkortnummer


    Android:

    Hent appen "SIM Card Info” fra Google Play – i appen vil dit simkortnummer fremgå.


    Windows:

    • Tryk på pile-ikonet

    • Vælg Indstillinger

    • Vælg Om

    • Vælg Mere info

    • Ud for ”SIM ID” finder du dit simkortnummer


    3. Du kan ofte finde dit simkortnummer på selvbetjeningssiden hos dit nuværende mobilselskab.

    Du indtaster dit simkortnummer ved oprettelsen på flexii.dk. Har du ikke mulighed for at taste det ind ved oprettelsen, kan du altid sende os en mail på kundeservice@flexii.dk med simkortnummeret, så taster vi det ind for dig.

  • Du modtager dit simkort inden for 2-5 hverdage. Vi sender dig en mail med bekræftelse på, at det er afsendt fra vores lager.

    Dit simkort vil, af sikkerhedsmæssige årsager, altid blive sendt til din folkeregisteradresse. Det er derfor ikke muligt at vælge en anden leveringsadresse.

    Kontakt endelig Kundeservice på kundeservice@flexii.dk, hvis du mod forventning ikke skulle have modtaget dit simkort inden for 5 hverdage.

  • Dit nye simkort bliver aktivt sammen med aktiveringen af dit Flexii-abonnement.


    Hvis dit abonnement er med nummerflytning fra en anden udbyder, bliver simkortet aktivt den dag, hvor nummeret flyttes over til Flexii.


    Hvis du derimod bestiller et nyt Flexii-nummer, bliver dit simkort aktivt den dag, du tager det i brug. Det er kun hvis dit Flexii-nummer ikke bliver aktiveret inden 45 dage efter købet, at det automatisk vil blive aktiveret derefter.


    Opkrævningen for dit abonnement finder sted den dag, simkortet aktiveres ud fra ovenstående.


    Hvis du har brug for at aktivere et simkort til et eksisterende Flexii-abonnement, kan du gøre det på Mit Flexii.

  • Ønsker du at fortryde dit nye abonnement hos os, kan du klare det på Mit Flexii inden for de første 14 dage, fra dit nummer er aktiveret.

    Husk, at hvis du ønsker at beholde nummeret, men hos et andet teleselskab, så er det dem der sørger for at flytte og opsige dit abonnement hos os.

    Skal du have fortrudt dit abonnement, inden det overhovedet er blevet aktiveret hos os, skal du udfylde denne kontaktformular eller hive fat i Kundeservice.

    Betalinger

  • Som kunde hos Flexii er du tilmeldt med dit betalingskort. Det betyder, at betalingen for dit abonnement trækkes helt automatisk hver måned.


    Du betaler forud for dit abonnement hos Flexii. Det betyder, at din abonnementsbetaling dækker over den kommende måned.

    Vi trækker betaling for dit abonnement d. 1. i hver måned.


    Første betaling

    Når du opretter dig hos Flexii, opkræves du når dit abonnement bliver aktivt. Det betyder, at hvis du aktiverer dit abonnement skævt i en måned, bliver du opkrævet for de resterende dage den dato.


    Eksempel:

    Dit abonnement koster 79 kr., og abonnementet aktiveres d. 25/6. Samme dato opkræves du for perioden d. 25/6-30/6, som koster 15,80 kr.


    D. 1/7 betaler du så 79,00 kr. forud for juli måned, som en normal abonnementsbetaling.

  • Har du forbrug ud over dit abonnement (det kan fx være opkald til udlandet), bliver det opkrævet på næste måneds betaling.

    Eksempel:

    Dit abonnement koster 79 kr. og har du i juni måned haft forbrug ud over abonnementet for 20 kr., så vil din regning i juli lyde sådan her:
    79 kr. + 20 kr. = 99 kr.


    Overstiger dit forbrug dog 200 kr., bliver beløbet trukket fra dit betalingskort med det samme.


    Vi sender dig mail hver gang der sker en opkrævning fra dit betalingskort. Overblikket over dit forbrug vedhæfter vi din abonnementsbetaling ved månedsskiftet.


    Du kan altid få tilsendt et overblik over dit forbrug for dit Flexii-abonnement.


    Har du brug for en oversigt over dit forbrug? Klik her.

  • Hvis en betaling fejler og du skal opdatere dit betalingskort, kan du nemt gøre det på Mit Flexii.


    Vi sender dig løbende besked om den manglende betaling på mail og SMS.

  • Skal du tilmelde eller skifte dit betalingskort, så kan du gøre det på Mit Flexii.

    Det er vigtigt at du har tilmeldt et betalingskort, så vi kan trække din betaling. Hvis ikke, vil betalingen fejle.

  • Vi tager imod nedenstående betalingskort. Det er ikke muligt at betale med MobilePay, via PBS, girokort eller kontooverførsler.

    Du kan bruge følgende betalingskort:

    • Dankort/VISA-Dankort

    • MasterCard

    • VISA Electron

    • American Express

    Du kan have ét betalingskort tilknyttet din konto hos Flexii.

    Forbrug

  • Vi sender dig automatisk en SMS, når du har opbrugt 80% og 100% af din data på dit Flexii-abonnement.

    Det samme gælder hvis du har et EU-abonnement her sender vi også automatisk en SMS, hvis du har brugt 80% og 100% af din inkluderede EU-data.

    Du kan også blot hoppe ind tjekke dit forbrug på Mit Flexii lige her.

  • Har du et EU-abonnement, kan du frit bruge din tale og SMS/MMS i hele EU og Storbritannien. Hvor meget data du kan bruge, afhænger af hvilken pakke du har tjek hvor meget på Mit Flexii.

    Har du et DK-abonnement, kan du kun bruge dit abonnement inden for Danmarks grænser.

    Husk, at det koster penge at ringe og sende SMS/MMS fra Danmark til udlandet.

    Du kan ikke bruge dit Flexii-abonnement uden for EU, uanset hvilket abonnement du har.

    Se listen over operatører, som vi (3) samarbejder med samt hvilken teknologi (3G/4G/5G) der er tilgængelig når du roamer her.


    Du kan få et overblik på vores liste over udlandspriser.

    Hvis du bruger din inkluderede EU-data, giver vi dig besked på SMS og mail. Når din data er blevet brugt, vil dit abonnement blive lukket for data i EU.

    Ønsker du at åbne for EU-data igen og blive takseret løbende, kan du klare det på Mit Flexii. Her vil der kunne åbnes for en grænse på 450 kr.


    Misbrug

    Hvis dit Flexii-abonnement bliver misbrugt i udlandet i henhold til EU-roaming-reglerne, har vi ret til at opkræve EU-takst for forbrug i EU.

    Misbrug er dækket af følgende:

    • Det primære forbrug inden for de sidste 4 måneder ikke er sket i Danmark

    • Forbruget i EU sker til andre formål end periodiske rejser i EU

    • Der er registreret for lang tids inaktivitet for et givent simkort, forbundet primært, men ikke udelukkende med roaming.

    • Hvis du har flere simkort/abonnementer du bruger løbende, mens du roamer.

    Hvis over halvdelen af dit tale- og dataforbrug ikke foretages i Danmark på en periode på 4 måneder, vil vi informere dig.

    Hvis ikke mønstret i forbruget ændrer sig 14 dage efter, du har modtaget besked, vil du blive opkrævet EU-takst. Når du igen er på dansk netværk, eller hvis du slukker mobilen, stopper takseringen igen.

  • SMS

    SMS koster 5 kr. pr. stk. sendt til udlandet. Én standard SMS fylder 160 tegn. Hvis en SMS overgår 160 tegn, takseres den for to. Emojis og smileyer fylder ofte mange tegn, og kan derfor betyde at en SMS takseres med flere standard SMS’er.


    Opkald

    Opkald fra Danmark til udlandet opkræves pr. påbegyndt minut. Du kan se priserne her.


    Signal i udlandet

    Har du et EU-abonnement, og har du problemer med at fange signal i udlandet, anbefaler vi at du altid starter med at genstarte din mobil.

    Du skal også sikre dig, at dataroaming er slået til. Hvis det fortsat ikke virker, kan du søge efter netværk manuelt. Det kan du gøre i indstillingerne på din mobil. Du kan se de netværk vi samarbejder med her.


    Hvis det stadig ikke virker, anbefaler vi at nulstille din mobils netværksindstillinger. Du kan nulstille netværksindstillingerne på din mobil i indstillingerne.

    Simkort

  • Har du brug for et nyt simkort, kan du bestille et nyt på Mit Flexii. Vores simkort indeholder alle tre størrelser – standard, micro og nano.

    Det lander i din postkasse inden for 2-5 hverdage, fra du har lavet din bestilling, og simkortet aktiverer du på Mit Flexii så snart du har modtaget det og skal bruge det. Husk, at når du aktiverer dit nye simkort, så deaktiveres dit gamle simkort.


    Har du tyverispærret dit simkort, kan du læse mere her.

    Flexii har ikke eSIM – endnu!

  • Har du mistet mobilen?

    Eller bare brug for at tyverispærre dit simkort? Så foregår det på Mit Flexii. Du kan også ringe til os på 36202000 for at tyverispærre dit simkort. Her skal du blot trykke ”1” når du kommer igennem til selvbetjeningen.


    Når du tyverispærrer dit simkort, lukkes dit abonnement for forbrug. Abonnement er dog fortsat aktivt og du vil derfor stadig blive opkrævet for dit abonnement.

    Værd at vide

    Der kan være forsinkelse på registrering af udlandsforbrug. Det betyder, at der kan gå nogle uger før et eventuelt misbrug kan ses i dit forbrug.


    Har du brug for et nyt simkort?

    Du kan bestille et nyt simkort på Mit Flexii – det koster 99 kr.


    Et nyt Flexii-simkort har alle tre størrelser – standard, micro og nano. Du får det med posten i løbet af 2-5 hverdage. Så snart du har modtaget det, kan du aktivere dit simkort på Mit Flexii.


    Fjernelse af tyverispærring

    Du kan fjerne tyverispærringen af dit simkort på Mit Flexii eller du kan ringe til os på 36202000. Tryk ”2” for at fjerne spærringen.


    Hvordan hæfter du ved eventuelt misbrug, hvis du mister din mobil?

    Hvis der registreres forbrug inden spærringen, vil du selv hæfte for det. Du hæfter ud fra de bestemmelser, der findes i loven om betalingstjenester §61 og §62. Se evt. punkt 4.2 i vores vilkår.

  • Din PIN-kode laver du selv, når du sætter dit simkort i mobilen første gang. Så det er ikke en kode, vi har - den har du kun selv. Skulle du have svedt den ud, så kan du indtaste din PUK-kode for at få adgang til din mobil.

    Hvis din PIN-kode bliver tastet forkert mere end tre gange, skal du taste PUK-koden, og lave en helt ny PIN-kode.

    Har du brug for din PUK-kode, kan du finde den på Mit Flexii. PUK-koden kan skrives 10 gange. Herefter vil simkortet spærres, og et nyt skal bestilles.


    Ændring af PIN-kode

    Du kan skifte PIN-koden i indstillingerne på din mobil.

    Abonnement

  • Om du vil have 4G eller 5G hos Flexii, det bestemmer du faktisk selv. Uanset om du vælger 4G eller 5G, så får du adgang til 3’s landsdækkende netværk, og du kan tjekke dækningen lige her.

    For at kunne bruge 5G-netværket, skal du have en 5G-klar mobil og befinde dig i et område, hvor der er 5G-dækning. Det samme gælder for 4G, men langt de fleste mobiler i dag er allerede 4G-kompatible.


    4G kan klare alt det man skulle have behov for på sin mobil, dog er 5G også fremtidens teknologi og er allerede ved at rulle ud i hele Danmark. Med 5G får du en lynhurtig forbindelse, hurtigere responstider og faktisk hvad der minder om en fiberforbindelse i lommen.

    Tjek i din mobils manual, om den understøtter både 4G og 5G.

  • Du kan gratis skifte dit abonnement på Mit Flexii. Log ind lige her.


    Skiftet af dit abonnement sker med det samme, også selvom det er midt i måneden.


    Hvis dit abonnement skiftes midt i en måned, opkræves du den efterfølgende måned. Her kan du opleve at blive opkrævet et skævt beløb ved næste månedsskifte. Opkrævningen vil nemlig lyde på de dage, dit nye abonnement er aktivt i indeværende måned, samt for hele næste måned.


    Du kan selvfølgelig se alle detaljerne for abonnementsskiftet på din betalingsoversigt. Vi sender også automatisk en bekræftelse på dit skift af abonnement.

  • Dit abonnement er tilmeldt med servicen Mobilsvar fra start. Hvis du vil aflytte dine beskeder, skal du ringe til nummeret +4593838383. Ønsker du at afmelde Mobilsvar, kan du altid fixe det på Mit Flexii.


    Aflyttede beskeder gemmes i 7 dage, før de automatisk slettes. Ikke aflyttede beskeder gemmes i 30 dage, før de slettes.


    Når du ringer til Mobilsvar første gang, skal du lave en 4-cifret kode. Den skal indtastes hvis du får brug for at ringe fra en anden mobil, der ikke er hos Flexii. Hvis koden tastes forkert tre gange, vil det låse Mobilsvar. Du har mulighed for at åbne Mobilsvar igen, alt du skal gøre er, at kontakte os.


    Første gang du ringer til Mobilsvar, får du også mulighed for at lave en personlig velkomsthilsen.


    I udlandet

    Du kan bruge mobilsvar i EU, på samme måde som i Danmark. Hvis du befinder dig i udlandet uden for EU, er din mobilsvar ikke aktiv. Her vil opkaldet kun blive viderestillet til din mobilsvar. Når du igen er på netværk inden for et EU-land, vil du få besked om at nogen har ringet.


    Aflyt beskeder fra en anden mobil

    Hvis du vil aflytte dine beskeder fra din Mobilsvar, men det er fra en anden mobil, skal du blot ringe til +45 93838383. Her indtaster du dit mobilnummer og så din egen personlige kode. Det er ikke muligt, at høre dine beskeder fra en anden mobil, der er hos Flexii, 3 eller OiSTER.

  • Du kan opsige dit abonnement på Mit Flexii eller ved at kontakte os på mailen kundeservice@flexii.dk. Vi sender dig en bekræftelse på mail, når vi har modtaget din opsigelse.


    Når du opsiger dit abonnement, kan du bruge det resten af den måned, du har opsagt det i. Fx hvis du opsiger d. 5. oktober eller d. 25. oktober, så kan abonnementet bruges til d. 31. oktober. Du bliver ikke opkrævet for november.

    Hvis du vil annullere din opsigelse, kan du også klare det på Mit Flexii.


    Hvis du flytter dit nummer til en anden udbyder

    Hvis du vil flytte dit nummer, skal du ikke opsige dit abonnement hos Flexii. Det selskab du vælger, foretager opsigelsen for dig helt automatisk, når du opretter dig med nummerflytning.

    Den dato du kan flytte nummeret, vil være den sidste dag i måneden. Hvis du vælger at få flyttet dit nummer før den dato, vil du ikke få refunderet abonnementsbetaling for den indeværende måned.

  • Med Flexii kan du overdrage dit abonnement til en anden person. Hvis du ønsker at overdrage dit abonnement, skal du udfylde formularen her.

    Når overdragelsen er gennemført, får modtageren af abonnementet en bekræftelse på mail.


    Vigtig info!

    - Modtager skal være fyldt 18 år og have fast bopæl i Danmark.
    - Modtager må ikke benytte samme mailadresse som afgiver. Derfor skal modtager bruge en ny mailadresse.
    - Der må ikke være et udestående på abonnementet, der skal overdrages.


    Ved dødsfald

    Skal der foretages en overdragelse i forbindelse med dødsfald, skal kontaktformularen her blot udfyldes.

    Er der mere end ét nummer på Flexii-profilen, skal alle numrene på profilen udfyldes i formularen.

    Overdragelsen sker inden for 5 hverdage. Når overdragelsen er gennemført, får modtageren af abonnementet en bekræftelse på mail.

  • Har du brug for at ændre i de oplysninger vi har på dig, kan du altid ændre dem på Mit Flexii.


    Det kan være ændring af din mail, hvis du har fået ny adresse eller foretaget et navneskifte. Er det din adresse eller dit navn du skal ændre, så vil de nye oplysninger hentes direkte fra CPR-registret.

  • Når du opretter dig som kunde hos Flexii, har du mulighed for at vælge om dine oplysninger på 118.dk skal være synlige eller udeladt.

    Hvis du ønsker at udelade dine personoplysninger på 118.dk, eller har du brug for, at det kun er nogle af dine oplysninger, der skal være synlige, kan du vælge følgende muligheder:


    Alt udeladt:
    Både nummer, navn og adresse vil være udeladt, og dermed vil alt være hemmeligt


    Udeladt nummer:
    Navn og adresse, ikke nummer, vil fremgå på 118.dk


    Udeladt adresse:
    Navn og nummer vil fremgå på 118.dk


    Alt synligt:

    Navn, nummer og adresse vil fremgå på 118.dk
    Det tager typisk 48 timer at ændre oplysninger på 118.dk. Hvis det ikke er ændret, så skal du kontakte 118.dk direkte.


    Hemmeligt nummer:
    Hvis du ønsker at man ikke skal kunne se dit nummer, når du ringer ud fra din mobil, skal du ændre dette i indstillingerne på din mobil.


    På Mit Flexii kan du vælge hvilke oplysninger der skal være udeladt på 118.dk.

  • Med Banke på-funktionen kan du få besked om at der andre der ringer, mens du allerede er i gang med et opkald.

    Du kan nemt tilmelde Banke på-funktionen på din mobil. Se herunder.


    iPhone

    Vælg ”Indstillinger”
    Vælg ”Telefon”
    Vælg ”Opkald Venter”
    Slå ”Opkald Venter” til

    Nu er Banke på aktiveret på din mobil.


    Android

    Slå Banke på-funktionen til på din Android mobil:
    Vælg ”Indstillinger”
    Vælg ”Opkald”
    Vælg ”Flere Indstillinger”
    Markér ”Banke på”-feltet
    Gå tilbage til ”Indstillinger”
    Vælg ”Telefon”
    Vælg ”Opkald Venter” (det samme som Banke på)
    Vælg ”Flere Indstillinger”
    Markér ”Banke på”-feltet

    Nu er Banke på aktiveret på din mobil.

  • Du kan foretage opkald, sende SMS og MMS via et hvilket som helst WiFi-signal i Danmark. Så er du ikke afhængig af udendørssignalet for at have forbindelse. Du skal blot være tilkoblet et WiFi-netværk, og have WiFi-opkald slået til i din mobils indstillinger. Så kan du ringe som normalt.


    Prisen

    Om du ringer almindeligt, eller via WiFi-opkald, er prisen den samme. Den afhænger af dit abonnement, så fx koster inkluderet tale ikke ekstra.


    WiFi-opkald til udlandet

    De normale priser for opkald til udlandet gælder også for WiFi-opkald.

    Du kan se priserne for opkald til udlandet her.

  • Med dit Flexii-abonnement kan du altid ringe gratis til 112. 114, 1812, 1813 og 80-numre. Du kan også åbne for muligheden for at foretage opkald til yderligere special- og servicenumre, såsom 90- og 18- numre på Mit Flexii.

    Du kan til en hver tid til- og afmelde dig opkald til special- og servicenumre på Mit Flexii.


    Vær opmærksom på, at 118 ikke er et gratis servicenummer. Du kan se mere i vores oversigt over særlige opkaldspriser.

    Ønsker du at ringe til et 90-nummer, skal du huske selv at undersøge prisen for opkaldet - det skal oplyses i forbindelse med markedsføring af de forskellige 90-numre.

    Med Flexii kan du ikke sende indholdstakserede SMS'er, så det endnu ikke muligt at stemme i TV-konkurrencer eller bestille busbilletter via mobilen – men vi lover det kommer!

  • Du kan tilmelde Saldokontrol på dit Flexii-abonnement. Sådan undgår du at dit forbrug løber løbsk.


    Du kan tilmelde Saldokontrol med følgende beløb:

    • Max. 25 kr.

    • Max. 50 kr.

    • Max. 100 kr.

    • Max. 200 kr.

    Med Saldokontrol kan du sætte en grænse, hvis du har forbrug ud over dit abonnement. Det beløb du vælger sætter grænsen. Når du opbruger din Saldokontrol, har du stadig din inkluderede tale/SMS og MMS. Ved næste månedsskifte nulstilles Saldokontrollen.


    Hvis du ønsker at til- eller afmelde Saldokontrol, kan du gøre det på Mit Flexii. Når du afmelder Saldokontrol, sker det med det samme.

    Teknisk support

  • På vores dækningskort kan du blive klogere på dækningen i dit område.


    Vores dækningskort måler den udendørs dækning, og tager ikke højde for bygninger og terræn der kan afskærme for forbindelsen.

    Hvis du vil have gennemgået dækningen mere specifikt, er du velkommen til at kontakte Kundeservice på kundeservice@flexii.dk.

  • Du har måske allerede hørt om S!RENEN, men hvis ikke, så kan du her blive en lille smule klogere!


    Hvad er S!RENEN?

    S!RENEN er et mobilbaseret varslingssystem, som Beredskabsstyrelsen og Politiet står bag. Det betyder, at du modtager en advarsel direkte på din mobil, hvis du skulle ske at befinde dig i et område, hvor mange mennesker kan være udsat for fare.


    Hvad er formålet med S!RENEN?

    S!RENEN er til for kunne advare dig og andre omkring dig i akutte situationer af livstruende karakter, på samme måde som de fysiske varslingssirener. Den mobilbaserede varsling har til formål at sikre, at befolkningen hurtigere og nemmere kan reagere i større kriser eller katastrofer ved at advare og give handlingsanvisninger. S!RENEN erstatter ikke de fysiske varslingssirener og beredskabsmeddelelser, men er et supplement.


    Hvilke mobiler kan modtage advarsler fra S!RENEN?

    Langt de fleste nyere mobiltelefoner kan modtage advarsler. Hvis du har en mobil af ældre karakter, så det er ikke sikkert, at den kan modtage advarslerne der sendes via S!RENEN. Du skal ikke hente en app eller tilmelde dig noget for at modtage advarsler, men blot sikre dig, at din mobils styresystem er opdateret.


    Hvordan lyder S!RENEN?

    Advarslerne vil have en høj, intens og genkendelig lyd.


    Hvordan slår jeg S!RENEN fra?
      

    Det er ikke muligt at slå advarslerne fra S!RENEN fra på mobilen.


    Læs mere på S!IRENENs egen side her.

  • Med viderestilling hos Flexii, har du mulighed for at vælge at viderestille dine opkald til mobilsvarer eller til et andet telefonnummer.

    Du kan vælge at viderestille alle dine opkald, eller i tilfælde som:

    • Hvis din mobil er slukket, eller ikke har forbindelse.

    • Hvis du er optaget i et andet opkald.

    • Hvis du ikke besvarer opkaldet. Her kan du vælge hvor lang tid der skal gå inden viderestillingen foretages, op til 30 sek.

    For at oprette en viderestilling skal du være afmeldt standard Mobilsvar. Den kan du afmelde på Mit Flexii.


    Slå viderestilling til

    Slå viderestilling til ved at taste nedenstående på din mobil og ringe op. Telefonnummeret er det nummer, du vil viderestille til.

    • Viderestil ved ubesvaret, slukket, ingen dækning eller optaget **004*+45telefonnummer#

    • Viderestil ved ubesvarede opkald **61*+45telefonnummer#

    • Viderestil ved slukket eller ingen dækning **62*+45telefonnummer#

    • Viderestil ved optaget **67*+45telefonnummer#

    • Viderestil alt **21*+45telefonnummer#


    Slå viderestilling fra

    Slå viderestilling fra ved at taste nedenstående og efterfølgende ringe op:

    • Annuller viderestilling ved ubesvaret, slukket eller optaget ##002#

    • Annuller viderestilling ved ubesvarede opkald ##61#

    • Annuller viderestilling ved slukket eller ingen dækning ##62#

    • Annuller viderestilling ved optaget ##67#

    • Annuller al viderestilling ##21#

    • Tjek status for alle opkald *#21#

  • Problemer med data/MMS/iMessage på din iPhone?

    Hvis der står ”Ingen tjeneste”, ”Søger” eller der ikke er noget signal på din iPhone, så prøv at genstarte din mobil. Hvis det ikke har hjulpet, kan du prøve følgende:

    1. Tag simkortet ud, og sæt det ind igen

    2. Tjek at mobildata er slået til

    • ”Indstillinger”

    • ”Mobilnetværk”

    3. Nulstil netværksindstillingerne:

    • ”Indstillinger”

    • ”Generelt”

    • ”Nulstil”

    • ”Nulstil netværksindstillinger”


    Herefter vil mobilen genstarte og sætte indstillingerne op fra simkortet. Det er kun gemte WiFi-koder der slettes ved denne nulstilling. Koderne skal tastes igen, når du tilkobler et WiFi-netværk. Andre informationer på mobilen gemmes.


    Hvis problemerne er med at sende/modtage iMessage/MMS-beskeder, kan du tjekke at mobilnummeret på den du prøver at kontakte, er indtastet korrekt. Hvis det er korrekt, og det stadig ikke virker kan du prøve at slå ”Flytilstand” til i 30 sekunder – og efter det slå det fra igen.


    Virker data, MMS eller iMessage ikke, skal du nulstille netværksindstillingerne på din mobil.

  • Problemer med data eller MMS
    Har du problemer med at sende MMS'er eller bruge data, anbefaler vi at du genstarter din mobil som det første. Hvis du ikke oplever nogen forskel, skal du sikre dig, at indstillingerne står korrekt i mobilen. Det kan du gøre ved at nulstille netværksindstillingerne. Du kan derefter sende en MMS til dig selv, for at se om den går igennem. Hvis den gør, så virker MMS-afsendelse.


    Står dine indstillinger rigtigt i din mobil, og det fortsat ikke virker, skal du teste dit simkort i en anden mobil.


    Hvis problemet følger med over i en anden mobil, skal du kontakte vores Kundeservice, så vi kan hjælpe med at undersøge nærmere.


    Problemer med SMS

    SMS-problemer kan oftest løses ved at genstarte mobilen. Prøv derfor det som det første.
    Hjælper det ikke, kan du tjekke at din Android er sat op til beskedcentralen.

    Hvis det stadig ikke virker, skal du teste dit simkort i en anden mobil. Hvis problemet følger med over i en anden mobil, skal du kontakte vores Kundeservice. Til det skal vi bruge 3-4 friske eksempler på SMS’er, der ikke vil sendes til modtageren.


    Hvis du har problemer med at modtage SMS, så er det personen der er er afsenderen, der skal kontakte sit eget teleselskab for fejlmelding af det.

Copyright © 2022 by Flexii (Hi3G Denmark ApS) All rights reserved Fadet 4, 1799 København V CVR: 26123445

Mobilabonnementer
Priser og EU-lande
Mit Flexii